Thursday, December 2, 2010

Congrats to Atikah

Salam pagi jumaat, entah la nape aku suka sangat ari jumaat..hehe, sebab sabtu dan ahad cuti ker? maybe salah satu sebab la kot. Tapi esok kena kerja (uwaaa..x mo2..malas tul nak pergi kerja sabtu nie)kui2. sebab utama ialah disebabkan jumaatkan penghulu segala hari bagi umat islam dan banyak fadhilat pada hari jumaat.

Esok juga sahabat sekampung aku, Siti Atikah kawen. Kitorang kawan mase darjah 6. Mmm..lama betul x jumpa, last pun abis darjah 6. Lepas tu aku dah belajar kat tempat lain terus lost contact walaupun rumah kitorang x la jauh mana pun, tapi disebabkan masing2 dah ada kerjaya sendiri susah betul nak jumpa..Ingatkan esok boleh la tengok dia bersanding, tapi hampeh..kena kerja la plak..huhu.Pagi tadi mama aku pagi2 lagi dah pergi rewang, sebab dia akad nikah petang nie..sedihnyer x dapat tengok..Pape pun aku wish kat blog ni je.congrats ye atikah,selamat pengantin baru.semoga berkekalan ke anak cucu dan menjadi isteri yg solehah. amin...

Kalo ade gambar nanti aku post k..tunggu..haha

p/s
 1. Asyik tengok orang kahwin je..writer bila lagi? hehe..doa2kan ye...hehe
 2. Plan sabtu nie, abis keje je nak g main bowling dengan oficemate..yahoo!! dah lame x main..hehe
 3. Ahad nie nak g jalan2 ngan imah,k.izah, sue n sape lagi?? mai2..ramai2 kte gathering..

2 comments: