Wednesday, December 8, 2010

Last Day Praktikal

Salam pagi khamis..arini adalah last day aku Industrial Training di Britesoft nie. Perasaan? Happy sangat2 bila dah abis praktikal nie, sekarang cuma tinggal Report LI je and then kuar result. Harap-harap semua ok dan dapat aku berkonvo tahun depan dengan jayanya walaupun mengambil masa 3 tahun setengah dan pointer pun ok la,meningkat setiap semester. 

Tapi bila fikir-fikir balik macam nak patah balik ke 3 tahun lalu sebab aku banyak main masa degree, x fokus betul-betul..rasa menyesal pun ada. Tapi nak buat macam mana, masa pun dah berlalu..aku kena melangkah ke hadapan, membina kerjaya dan mencari pengalaman sebanyak yang mungkin.. InsyAllah, semoga Allah permudahkan jalan hambamu ini..amin

Berbalik pada masa praktikal nie, banyak experience aku dapat.Antaranya kitorang dapat develop application sendiri menggunakan perisian baru yang direka sendiri oleh programmer di sini.. hebat betul diorang tu, buat software baru.. Aku nak jugak jadi macam diorang..possible ke? insyAllah, mungkin pada masa akan datang..hehe.

Staff kat sini pun semua baik-baik sangat.Antaranya Fazel(bos), Hossien, Winston, Lee Ching, Untie, Ashok, Obinna, raghu, en.Pakhri, K.Mar, Farhad, Reza, Rashid, En.Jasri, and Nik(new staff)
(saje aku tulis name diorang..kot2 5 tahun lagi terjumpa kat mane2..boleh recall balik..hehe).

Thanks to all staff because give us an oppurtunity to work at Britesoft and special thanks to En.Jasri, our supervisor sebab banyak sangat ajar kitorang.Training experience kat sini, x dapat kami lupakan.. 

Lastly, i hope we still keep in touch key..Have a nice moment with all of u..:)



p/s
1. Writer touching la plak..hehe..
2. Ala..x de farewell party for us, sebab staff ade training for hole day..so sad..huhu.
3. Nanti writer upload pic environment kt britesoft nie key..
4. Alhamdulillah..dapat duit saguhati dari bos rm250 dan wish 'all the best' dari bos and mr.winston..i likee~~

1 comment: