Friday, December 3, 2010

Need to Working

Salam pagi sabtu..Orang lain bangun lambat, pergi shopping, jalan2, pergi kenduri, tapi aku? aku ade kt ofis, disebabkan kerja yang melambak tambahan pulak,17hb nie dah nak lunch project pada customer so kena la semua orang berkerja overtime..haha..

Nie baru je lepas makan domino's pizza. Mr.Obinna belanja..haha, memang la kena belanja sebab dia yang suruh kitorang datang..hehe..Pape pn kenyang giler, yela..6 orang diorder 6 set pizza+ayam+bread.haha..Thanks to mr.obinna sebab belanja kitorang..hehe

                           sumber: cik google..(sbb x amik gambar pun masa makan tdi..huhu)

Mm..plan kitorang nk jalan-jalan, main bowling..jadi ker x? ntahla..macam x jadi jer..tinggal bape orang je, lagi pun en.jasri macam x nak ikut je.. Pape pn..jadi ke x..nnti aku update k. Mr.obinna cakap lagi setengah jam aku dah boleh balik..yahoo..hehe..jom balik!!! 

to be continue..
*
*
*
Hehe..nie sambungan cerita sabtu hari tu..Last2, aku, roha, yani dan rashid je yang pergi Wangsa Walk. Mula-mula nak main bowling, tapi dah penuh, pergi lak kat wayang, nak tengok cerita Ngangkung..penuh jugak..alih2 pergi karaoke je..haha..Untuk ke second time aku masuk karaoke walaupun x pandai nyanyi, asyik picing lari je..haha..tapi main belasah je..hehe

Abis karok dalam 2jam. 1 jam rm28, 2 jam dah rm56. wawa..abis duit..nasib baik rashid belanja..hehe.. abis karok kitorng jalan2 cari hadiah tuk Farhad. Lupe lak nak ambil gambar present tu..tapi, x pe jugak leh kasi surprise kat Farhad. hehe..

Lepas dah beli hadiah tu, kitorang pergi makan kat kedai en.Shah di Au2. Aku makan bihun sup dan diorang order satay, boleh tahan la sedap la jugak.Thanks again to en.Shah sebab belanja kitorang..yela, kan student mane la ade duit sangat..hehe

Ni je antara gambar yang ade..hehe.. lets view....
otw dalam perjalanan..jem giler..hehe

yani with rashid..penyanyi popular..haha

 ehem2..ade pape ke nie..teeettttt..

 ewah2..cam artis popular je..hahaha

 senyum sokmo..

3 gurls yang cute..hahaha

n the last one..me n adek rashid..akak rupenye aku nie..hee~
p/s
1. Sedap gak domino pizza ye..selama nie aku makan pizza hut je..
2. Haiz..apa hal la date blog aku nie..harinie 4hb, ditulisnyer 3hb..aku dah ubah pn camtu jugak..poning2..
3. Last2 praktikal nie, best jugak dapat jalan2 dengan korang..happy always key.. 

No comments:

Post a Comment